Monday, December 6, 2010

kawan

masuk 2/12/2010 ari selasa...tengah sedap2 aku tido tibe2 fon aku bunyi...sedar2 abang aku mesej mase 2 jam kol 10.39am klo xsilap aku la..molek2 je aku nak buka inbox tibe2 mmbe aku pulak call..aku pn pe lagi jawab la pnggilan 2..nk dialog jgk ke?...em..xyah r..aku jawab je mmbe aku bagitau yang mmbe karib aku yang selame nie koma kes xcident kat johor ari 2 dah meninggal...nak terduduk jgak aku dengar bile mmbe aku bagitau..padahal sminggu sbelom arwah mninggal aku bru je jumpe..mungkin johor la destinasi yang terakhir wat arwah..semoga arwah diterima Allah dan ditepat kn dengan orang yang beriman...Amin..al-fatihah...ajal xkire usia mude atau tua..jadi renung2kan la dan selamat beramal...
SUKA ENTRY MR.ASAM MASIN ? LIKE JER :)

No comments:

Post a Comment