Monday, December 6, 2010

Hidup + keHidupan..

hidup nie kadang2 x lengkap tanpa seseorang atau bnde yang kite sayang..klo boleh biar sume 2 sentiase ade ngan kite...bru syok hidup..kn?..kui3..pernah jgak aku ade orang yang aku sayang..tapi 2 sume citer lame..aku pun xtau nape aku ngan die boleh putus..plik kn?..haha..(plik tp benar)..yang aku tau aku ngan die dah putus...single mungkin lbih baik dari couple..tapi....(ade tapi2 plk..aduyai)..haha..tp kadang2 bosan jgak klo dah lame dok single mingle nie..huhu..nk cari awex pkir 2- 3 kali..skrang awex sume dah lain x mcam dulu2 kala..huhu..dulu sumenye baik2 je..tp sekarang sumenye dah kO..xsume awex la ade jgak la yg Ok..tapi nk cari yang boleh wat stok bini 2 la yang susahnyer..(jauh dah aku pkir nie..awal lg aku rase nk kawin2 nie..haha)..yang sekarang nie pn dok tengah ushar awex yang btol2 bleh wat awex..entah sape la orang 2..yang ade nie pn tengah  2gu mase je..ngee..klo xdpat kite blh cari yang lain..hahaha..
SUKA ENTRY MR.ASAM MASIN ? LIKE JER :)

No comments:

Post a Comment