Thursday, August 18, 2011

ELmo C jantunG aty..^_^ (bAzar)

bazar jom ! ^_^
ari nie sy blik pekan..nk jumpe ma sy n ELmo C jantunG aty sy...rndu sgt2 kt dorg.. :)
ari nie ari yg paling indah wt sy..dpt jmpe ma n ELmo.. ;)
jln2 skli ngn ma n ELmo kt bazar..hehehe ;)
superman jln2 ngn ELmo kt bazar ramadhan pekan..hihihi.. ^_^
syOk tu ! ari2 nk cm2 blh ! .. ^_^
ptg tu ma pesan suh beli kue 'akok panas'..huhu
bunyi kue pn da plik..nsib baik kdai 2 ade tulis kue 'akok pnas' klo x mmg xjmpe da..hehehe. :p


lgpn blik nk mlawat ma..ma sy skit dmam campak...sian ma... :'(
nak rwat ma..jd doc kt pekan jap.. :) doc asyraf ELmo..hahaha :p
klo sy rwat ma..trus baik punye..kn ma ? hihihi. ^_^
sAyang ma sye..ELmo pn sAyang jgk..(t elmo ngjok lak). :p
bazar oh bazar..bile blh g lg ?..nk jlan2 kt bazar smpai ari raye ! ..hahaha
ma n ELmo..t blik g bazar lg k ! ^_^


SUKA ENTRY MR.ASAM MASIN ? LIKE JER :)

No comments:

Post a Comment