Monday, August 23, 2010

jiwa kelajuan...^_^






Ni la hobi aku kalau korang nak tau...huhu..best kn hobi aku??..aku paling minat kalau pasal moto2 nie...aku dah anggap moto nie sebahagian dari hidup aku dah...tanpa moto sape la aku...hoho...moto rxz nie la moto kesukaan aku sejak aku kecik lagi...entah kenapa aku minat sangat moto rxz nie...mungkin sebab rxz nie smart kalau diubahsuai macam gambar moto aku dan moto geng-geng aku 2...huhu^^..xpun sebab cc die power sikit dari moto lain kot...biase la jiwa muda xleh bawak moto slow2 nie...nak kata aku nie mat rempit xla sangat..aku cuma minat moto jer pas2 bawak laju2 main cilok2 kereta sampai jatuh...hahaha..aku masih ingat lagi mase aku mula2 nak beli moto rxz nie...macam2 dugaan yang aku terima...nak dapat kn moto nie bukan senang..nak pulak beli time aku sekolah menengah...mane aku nak cari duit nak beli moto kesukaan aku 2...aku kadang2 pikir jugak camne nak dapatkan duit untuk beli moto rxz nie...esok 2 aku dapat idea nak suruh abah aku yang belikan moto rxz 2 untuk aku sebab mase abah aku baru lepas dapat bonus kot(mewah sekejap hidup)..huhu...pas2 aku pn mule la cari orang yang nak jual moto rxz..nasib baik la ade member aku nie yang nak jual moto die...aku pn ape lagi cepat2 la bagitau abah aku...malam 2 aku tnggu abah aku balik kerja punye la lama aku tnggu abah aku balik kerja mase 2 nak tertido dah aku rase mase 2...huhu..xlame kemudian abah aku balik dari kerja xsabar rasenyer aku nak bagitau kat abah aku..tapi mase aku nak bagitau 2 rase takot pn ade..hoho..moto punyer pasal dengan slamber aku bagitau abah aku pasal member aku yang nak jual moto 2...pas2 abah aku pn setuju la nak belikan moto 2 untuk aku...hoho..mase 2 la ari yang paling indah bagi aku...^_^...tapi beli moto rxz nie pn mase aku dah habis spm n mase 2 jugak la sehari sebelom aku kena pergi PLKN...hEhehE...terima kasih abah sebab belikan moto 2 untuk yus...^_^
lepas dapat moto 2 aku selalunyer keluar pergi lepak rumah member serempit aku...haha..aku kalau pergi rumah member aku 2 xde kerja lain ler..dok baiki moto jela...mak member aku 2 pn dah bosan tengok aku agaknyer...hahaha...dan start pada 2 la aku mule belajar baiki moto...pas2 kadang2 waktu malam kitorang pergi tengok budak2 moto lumbe...hOho...yang bestnyer time tengok orang lumbe 2 ade pulak la atok naik kereta lembu dengan ade lampu biru kat atas tibe2 serbu kitorang...kitorang pn ape lagi cabut la...huuhu..mase 2bawak moto xpikir pe dah yang penting lepas dari atok 2...kitowg pn nyorok r kat dalam hutan..perhh..gelap giler kot mase 2...dah la lame dok dalam hutan 2 tnggu atok 2 blah...huhu..dahsyatkan kalau kena kerja dengan polis nie..
tapi sekarang aku xleh main camtu dah...sebab sekarang nie aku dah berjauhan dengan moto aku.. :'(
xpe2 nanti akan ku bawa moto ku ke ostel..hEheHe..^_^

SUKA ENTRY MR.ASAM MASIN ? LIKE JER :)

No comments:

Post a Comment